مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit 2 SM-R220

شناسه محصول: 17084 Brand:

ناموجود

رنگ

مشکی

2,570,000 تومان

ناموجود

توضیحات

مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit 2 SM-R220 یکی از جدیدترین محصولات شرکت سامسونگ می‌باشد که اخیرا وارد بازار شده است. که این محصول در مقایسه با نسل‌های قبلی خود تفاوت‌هایی دارد اعم از نمایشگر بزرگ‌تر، شارژدهی بهتر و البته بهبود پایش فاکتورهای سلامتی کاربر می‌باشد.

مچ بند هوشمند سامسونگ Galaxy Fit 2 SM-R220

مشخصات ظاهری

مچ بند سامسونگ Fit 2 مچ بندی است که جهت بهبود سلامتی و سبک زندگی بهتر به آن احتیاج خواهید داشت ؛ این گجت بسیار سبک بوده و به راحتی بر روی مچ دست قرار می گیرد و در عین حال از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این دست بند به لحاظ امکانات و ویژگی هایی که دارد می تواند نقش موثری در ایجاد زندگی سالم ایفا نماید.

مچ بند هوشمند سامسونگ Galaxy Fit 2 SM-R220

برنامه سلامت

دستبند هوشمند گلکسی فیت 2 قادر است فعالیت‌های ورزشی مختلف را در کنار فاکتورهای سلامت انسان نظیر میزان کالری سوخته شده، ضربان قلب، میزان مسافت طی شده و الگوی خواب کاربر را به خوبی پایش و ردیابی کند.

مچ بند هوشمند سامسونگ Galaxy Fit 2 SM-R220

دارای استاندارد IP68

کمپانی سامسونگ اظهار کرده که این محصول مزین به استاندارد IP68 است و می‌تواند تا عمق 50 متری آب دوام بیاورد.

مچ بند هوشمند سامسونگ Galaxy Fit 2 SM-R220

عملکر باتری

همچنین مچ بند هوشمند سامسونگ دارای یک باتری 159 میلی‌آمپر ساعتی، امکان استفاده از آن را تا 15 روز در حالت عادی و در حالت استفاده بهینه تا 21 روز را برای کاربر فراهم کرده است و دارای امکاناتی مانند حالت پایش الگوی خواب، حسگر ضربان قلب و همچنین ردیابی خودکار ورزش‌های مختلف را در حالت خاموش بگذارد می‌تواند تا سه هفته از شارژ مچ بند هوشمند گلکسی فیت 2 به خوبی استفاده کند.

نحوه عملکرد

ساعت هوشمند گلکسی فیت 2 به خوبی با هر دو گوشی اندروید و iOS جفت شده و به‌ واسطه بلوتوث نسخه 5.1 سرعت اتصال بالایی با گوشی دارد. همچنین می‌توان با استفاده از این مچ بند، موزیک درحال پخش روی گوشی خود را کنترل نمود.

دیگر امکانات Galaxy Fit 2

از دیگر امکانات گلکسی فیت 2 باید به حضور سنسورهای شتاب‌سنج و ژیروسکوپ برای پایش تعداد گام‌ها و ورزش‌های آن‌بورد اشاره کرد. همچنین مشابه دیگر مچ‌بندهای هوشمند در گلکسی فیت 2 نیز حسگر شتاب‌سنج برای مانیتورینگ الگوی خواب کاربر به صورت خودکار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. حسگر ضربان قلب نیز تعداد ضربان قلب‌های کاربر را در حین انجام ورزش و در حالت عادی گزارش می‌کند. اگرچه در این مچ بند هوشمند خبری از سنسور GPS و SpO2 (سنجش سطح اشباع اکسیژن خون) نیست اما چیزی که بیشتر کاربر را اذیت می‌کند عدم وجود یک حسگر ارتفاع‌سنج جهت پایش ارتفاع و یا تعداد پله‌های طی شده است.

مچ بند هوشمند سامسونگ Galaxy Fit 2 SM-R220

مشخصات مچ بند هوشمند سامسونگ Galaxy Fit 2 SM-R220

ابعاد: 11.1 × 18.6 × 46.6 میلی‌متر
وزن: 21 گرم
جنس بدنه: پلاستیک
نوع کاربری: ورزشی، روزمره
فرم صفحه: مستطیل
نوع قفل بند: سگکی ساده
حسگرها: ضربان قلب (Optical Heart Rate Sensor)، شتاب سنج (Accelerometer)، ژیروسکوپ (Gyroscope)
مقاوم در برابر: دارای استاندارد 5ATM (مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر)، دارای استاندارد IP68
اتصالات بی سیم: بلوتوث نسخه 5.1
ظرفیت باتری: 159 میلی آمپر ساعت
قابلیت نصب سیم کارت: ندارد
صفحه نمایش لمسی: دارد
سایر قابلیت ها: نظارت بر خواب و استرس، ردیابی خودکار فعالیت‌های ورزشی، اعلام پیام و تماس‌های دریافتی، یادآوری شستن دست‌ها، قابلیت کنترل موسیقی، دارای بیش از 70 تصویر زمینه مختلف با قابلیت تغییر آن، دارای حالت ویبره، دارای پردازنده MCU Cortex M33 (32-bit 96MHz)

نقد و بررسی مشتریان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک سازی فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مچ بند هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Fit 2 SM-R220”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.