دوربین ثبت وقایع شیائومی مدل 70mai Dash Cam 4K A800s

شناسه محصول: 18441 Brand:

ناموجود

برند: Xiaomi
رنگ

مشکی

توضیحات

این دوربین خودرو نسخه Global یک DVR درون خودرو می باشد که تصاویر با کیفیت سینمایی از روز و شب(حداکثر ۴k) را با دید دوگانه ارائه می‌دهد. در این دوربین ماشین فناوری پیشرفته ADAS (سیستم دستیار پیشرفته رانندگی) تعبیه گردیده است که باعث افزایش ایمنی رانندگی می‌شود. این دوربین خودرو در زمانی که اتومبیل شما پارک می شود، حالت پارک بر اطراف ماشین نظارت خواهد کرد و در صورت شناسایی هرگونه برخورد به صورت خودکار شروع به ضبط می کند. تصاویر ضبط شده بر روی مموری ذخیره شده و شما می توانید از طریق برنامه موبایل مشاهده کنید.

این دوربین خودرو دارای یک سنسور تصویر قدرتمند سونی IMX 415 CMOS می باشد و فیلم‌های ۴K UHD را با زاویه باز ۱۴۰ درجه FOV ضبط می‌نماید. همچنین در این دوربین خودرو قابلیت اضافه کردن دوربین دوم جهت ضبط تصاویر امکان پذیر است و با دوربین دوم هر جزئیات مهمی در قسمت جلو یا عقب ماشین را می‌توان به وضوح مشاهده نمود.

دوربین شیائومی خودرو در شرایط کم نور با استفاده از تکنولوژی ۳D DNR(کاهش نویز دینامیک)، لنزهای دیافراگم F /1.8 و الگوریتم هوشمندی که باعث کاهش چشمگیر نویز تصویر می شود به طور خودکار تعادل نوردهی را تنظیم نموده و تصاویر و فیلم‌هایی با وضوح بالا و زنده ضبط می کند. در مجموع می توان گفت دید در شب این دوربین خودرو با جزئیات بیشتر و بسیار با کیفیت می باشد.

سنسور سونی مدل IMX415 NATIVE TRUE 4K ULTRA HD

دوربین نامحسوس خودرو A800s با داشتن سنسور سونی IMX415 ، ۷۰mai Dash Cam 4K کیفیت تصویر بالایی را با وضوح تصویر ۴K 3840×۲۱۶۰ دارد. این دوربین خودرو هر پیکسل را به بهترین سطح واقعی ۴K تبدیل می کند تا جزئیات(پلاک خودرو، علائم خیابان، چراغ راهنمایی و… ) به صورت کامل ذخیره گردد.

این دوربین نظارتی از تراشه دو هسته ای هواوی HiSilicon H13559 با قابلیت محاسباتی بهره می برد تا پردازش تصویر خروجی با کیفیت ۴K ذخیره گردد.

سیستم کمک راننده ADAS

این دوربین خودرو دارای سیستم اخطار برخورد تصادف می‌باشد که به صورت خودکار رانندگی اتومبیل جلویی شما را نظارت می‌کند. در این دوربین خودرو با فعال کردن سیستم ADAS از قسمت تنظیمات، اگر به خودروی جلویی بیش از حد نزدیک شده باشید(توقف ناگهانی اتومبیل جلویی) با صدای زنگ به راننده اخطار داده و از برخورد جلوگیری نموده یا در صورت خروج خودرو از خطوط و منحرف شدن از جاده به سرعت به راننده اخظار خواهد داد.

با سیستم های پیشرفته کمک راننده داخلی(ADAS) ، فن آوری مدرن مجهز به هوش مصنوعی طراحی شده برای افزایش ایمنی رانندگی، ۷۰mai Dash Cam 4K A800s هشدار خروج از خط، هشدار برخورد به جلو و موارد دیگر را برای محافظت به شما گزارش خواهد داد.

دوربین خودرو شیائومی ۴K مدل A800S

این دوربین خودرو فیلم ها را بر روی کارت حافظه تا حداکثر ۱۲۸ گیگابایت ذخیره می‌نماید که ضبط های خود را با سرعت زمان واقعی، زمان سنج و اطلاعات مختصات GPS در نمایشگر ۳ اینچی نمایش می دهد. و زاویه دید ۱۴۰ درجه

این دوربین خودرو شیائومی دارای زاویه دید با عرض ۱۴۰ درجه می باشد. که با ۷ لایه لنزهای شیشه ای روشنایی فیلم را افزایش خواهد داد و نقاط کور را کاهش می دهد.

دارای مد پارکینگ

در این دوربین هوشمند خودرو با فعال کردن این سنسور، در حالت پارک اگر اتفاقی برای خودرو یا اطراف آن رخ دهد به سرعت شروع به کار کرده و واقعه را ثبت و ضبط می کند.

اتصال موبایل دوربین خودرو شیائومی

در این دوربین خودرو برای اتصال موبایل به دوربین شیائومی خودرو نیاز به هیچ شبکه‌ای ندارید و این دوربین با داشتن وای فای داخلی تا محدوده حدود ۵۰ متر در فضای باز به راحتی می توانید با موبایل به این دوربین خودرو وصل شده و با اجرای اپلیکیشن(اندروید یا IOS) موارد ضبط شده و آنلاین را مشاهده نمایید. البته بایستی این موضوع را در نظر بگیرید که شرط اتصال به این دوربین خودرو روشن و فعال بودن آن است. با این قابلیت می توانید هرگونه فیلم ذخیره شده را از طریق موبایل خیلی سریع و آسان برای دیگران به اشتراک بگذارید.

نقد و بررسی مشتریان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک سازی فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین ثبت وقایع شیائومی مدل 70mai Dash Cam 4K A800s”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.