پخش کننده خانگی سامسونگ مدل SoundTower MX T-50

شناسه محصول: 20296 Brand:
برند: Samsung

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

توضیحات

برند

Samsung

رنگ

مشکی

 ویژگی های اسپیکر ایستاده سامسونگ MX-T50

اسپیکر سامسونگ MX-T50 که در سال 2020 معرفی شد، یکی از باند و اسپیکر های ارزان قیمت سامسونگ با قدرت خروجی 500 وات میباشد.
MX-T50 که از سری محصولات Sound tower سامسونگ می باشد، مجهز  به 2 توییتر 65 وات و 22 ووفر 185 وات است. این بلندگو به تکنولوژی bass booster که می تواند با استفاده از الگوریتم های پیشرفته bass موزیک رو افزایش دهد.

امکان اتصال و پخش به صورت استریو

اسپیکر سامسونگ ام ایکس تی 50 ، امکان اتصال به اسپیکر های دیگر با کمک اتصال باسیم و بدون سیم را دارد و با کمک ویژگی add stereo به سادگی امکان همگام سازی یک اسپیکر دیگر از همین مدل را دارید و می توانید از صدای استریو و با کیفیت آنها لذت ببرید.

ویژگی کاربردی دیگر Samsung Mx-t50 بهره گیری از قابلیت wireless group play هستش که با استفاده از آن میتوانید تا 10 اسپیکر ساندتاور (sound tower) را بهم متصل کرده و حجم صدایی 10 برابری را تجربه کنید.علاوه بر آن با کمک امکان wired group play میتوانید چندین بلندگوی دیگر را با استفاده از RCA L/R به این اسپیکر متصل کنید و از 10 اسپیکر هم فراتر بروید.

ورودی های SAMSUNG MX-T50 SOUND TOWER

اسپیکر بلوتوثی سامسونگ MX-T50 دارای جک 3.5 میلیمتری AUX هستش که به سادگی امکان اتصال گوشی های موبایل را فراهم میکند. دو پورت یو اس بی هم برای اتصال انواع فلش ( با فرمت FAT16 و FAT32 ) وجود دارد. یک پورت دارای توان 2.1 آمپر میباشید که از آن برای شارژ گوشی هم میتوانید بهره ببرید.

امکان اتصال میکرون و همخوانی همراه با موزیک، یکی دیگر از ویژگی هایی هستش که در این مدل اضافه شده. با کمک این قابلیت، به سادگی امکان همخوانی با کارائوکه وجود دارد و از آن برای ایجاد سرگرمی در جشن ها و دورهمی ها بهره بگیرید.

امکانات کنترل صدا و DJ اسپیکر ایستاده MX-T50

در اسپیکر MX-T50 سامسونگ، با کمک کلید های چرخشی میتوانید بلندی صدا و میزان ECHO را تنظیم کنید.علاوه بر آن با کمک 5 افکت، میتوانید تا حدودی نقش یک دی جی را ایفا کنید و مواردی مثل TEMPO یا سرعت پخش موزیک های در حال پخش از USB را تنظیم کنید.

اسپیکر ایستاده سامسونگ MX-T50 از طراحی BI-DIRECTIONAL بهره میبرد که این طراحی سه گوش، به پخش گسترده تر صدا در محیط کمک میکند.

اسپیکر بلوتوثی 500 وات سامسونگ MX-T50 دارای رقص نور RGB بوده و با 5 حالت مختلف ،توانایی نمایش رقص نور رنگی را دارد.

محل قرارگیری تمامی پورت های دستگاه، در قسمت پشتی دستگاه هستش و در قسمت بالای آن، دکمه های کنترل پخش قرار دارند. همچنین روی دستگاه محلی برای قرارگیری راحت تر موبایل قرار دارد.

اسپیکر ایستاده SOUND TOWER SAMSUNG MXT-50 دارای ریموت کنترل از راه دور برای سهولت در کنترل پخش موسیقی دارد که ویژگی بسیار خوبی برای آن میباشد.

 

 

 

نقد و بررسی مشتریان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک سازی فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پخش کننده خانگی سامسونگ مدل SoundTower MX T-50”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.