بازگشت به محصولات
کابل تبدیل HDMI به USB / لایتنینگ پرودو مدل PD-ABHDL2-BK قیمت اصلی 1,200,000 تومان بود.قیمت فعلی 999,000 تومان است.

فن سقفی قابل حمل JISULIFE مدل USB Storage Ceiling Fan

شناسه محصول: 20501
برند: JISULIFE
رنگ

سفید

1,250,000 تومان

توضیحات

یکی گجت های کاربردی برای سرمایش محیط های مختلف پنکه  و فن های پرتابل میباشد یکی از برند های مطرح در این زمینه شیائمی ست

.با ظرفیت باتری 8000mah، فن کمپینگ 8.5-25 ساعت زمان کار را با یک بار شارژ کامل در مدت زمان شارژ 7 تا 8 ساعت ارائه می دهد که برای استفاده در تمام روز کافی است. شما به راحتی می توانید آن را از طریق یک آداپتور برق USB یا کامپیوتر شارژ کنید.
این فن کمپینگ USB قابل حمل یک انتخاب ایده آل برای کمپینگ، ماهیگیری، رویدادهای فضای باز یا خوابگاه است. با یک قلاب آویزان در بالا، به شما این امکان را می دهد که آن را به چادر، شاخه درخت یا هر جایی که می خواهید آویزان کنید. این یک نجات دهنده برای روزهای کمپینگ یا در فصل طوفان و سایر قطعی های اضطراری است.

4 چرخ دنده سرعت باد برای برآورده کردن نیازهای خنک کننده متفاوت شما در روزها و شب های گرم ارائه می شود. این پنکه کمپینگ USB به مدت 25/16/8.5 ساعت زیر دنده سرعت باد 1/2/3 کار می کند.
این پنکه چادر USB قابل حمل که با تیغه های فن قابل جابجایی طراحی شده است، حمل، نگهداری و تمیز کردن آسان است. فضای بسیار کمی در کوله پشتی شما اشغال می کند، یک همراه ایده آل برای رویدادهای خارج از منزل.
این فن کمپینگ با باتری با کنترل از راه دور مجهز شده است که به شما اجازه می دهد تا زمانی که روی تخت خوابگاه یا در چادر خود دراز کشیده اید سرعت باد و تایمر را به راحتی تنظیم کنید. جریان هوای قدرتمندی را برای شما فراهم می کند تا از تعریق سرحال شوید.

نقد و بررسی مشتریان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک سازی فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فن سقفی قابل حمل JISULIFE مدل USB Storage Ceiling Fan”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.