ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR Mini

حداکثر قدرت ، حداکثر استایل

  • طراحی باریک و شیک با فولاد ضد زنگ
  • 120+ حالت ورزشی و تشخیص هوشمند
  • 5 سیستم موقعیت یاب ماهواره ای
  • مانیتورینگ 24/7 ضربان قلب، SpO2 و استرس
  • عمر باتری 14 روزه
شناسه محصول: نامعلوم Brand:
گارانتی

7 روزه سلامت و اصالت کالا

رنگ بندی

مشکی

قیمت اصلی 6,880,000 تومان بود.قیمت فعلی 5,500,000 تومان است.

توضیحات

GPS داخلی :

از دوچرخه‌سواری در خیابان‌های شهر گرفته تا پیاده‌روی در جنگل‌های وحشی – به هر کجا که سفر شما را می‌برد، پشتیبانی از پنج سیستم ماهواره‌ای به این معنی است که ساعت Amazfit GTR Mini می‌تواند موقعیت شما را با دقتی که فقط توسط Amazfit ارائه می‌شود مشخص کند. فناوری آنتن GPS دایره ای قطبی شده ثبت شده.

عمر باتری 14 روزه:

ساعت هوشمند Amazfit GTR Mini نرم‌افزار و سخت‌افزار کم مصرفی را برای حفظ انرژی باتری مورد نیاز برای از بین بردن اهداف خود تا دو هفته با استفاده معمولی و 20 روز با حالت صرفه‌جویی در باتری، بسته‌بندی می‌کند.

120 حالت ورزشی و تشخیص هوشمند:

هر تمرینی که به شما کمک کند، ساعت تناسب اندام Amazfit GTR Mini احتمالاً می تواند آن را ردیابی کند. قدم‌ها، پایان‌های سوزانده‌شده و موارد دیگر را برای بیش از 120 ورزش مختلف بررسی کنید و بعد از تمرین، گزارشی از بعد از تمرین دریافت کنید. این ساعت هوشمند حتی می تواند به طور خودکار هفت ورزش را تشخیص دهد، بنابراین به راحتی می توانید وارد عمل شوید.

24/7 ضربان قلب، SpO2 و نظارت بر استرس:

Amazfit GTR Mini توسط Zepp OS 2.0 سلامت محور برای نظارت 24 ساعته ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و استرس توانمند است. و با عملکرد فوق‌العاده راحت اندازه‌گیری با یک ضربه، می‌توانید برای هر سه معیار در 15 ثانیه نتیجه بگیرید. می‌توان ساعت را طوری تنظیم کرد که در صورت تشخیص غیرعادی، یادآوری ارسال کند: ضربان قلب بالا یا پایین، سطح SpO2 پایین، یا سطح استرس بالا.

طراحی باریک و شیک با فولاد ضد زنگ: با Amazfit GTR Mini  خارج از خطوط رنگ کنید و آنچه را که شما را استثنایی می کند در آغوش بگیرید. GTR Mini با وزن بسیار باریک 9.25 میلی‌متری و وزن سبک 24.6 گرمی، نه تنها جمع و جور به نظر می‌رسد، بلکه به لطف بند سیلیکونی سازگار با پوست، پوشیدن آن بسیار راحت است.

 

نقد و بررسی مشتریان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

پاک سازی فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit GTR Mini”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.