مبدل برق (اینورتر) 12ولت به 220 ولت توبیز مدل 150w

  • دارای : فن خنک کننده داخلی
  • بدون سیم کشی اضافه (استفاده راحت )
  • قابل استفاده برای : تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی که توان مصرفی آن کمتر از 150 وات است
برند :

✅ گاراتنی 7 روزه سلامت و اصالت کالا

1,000,000 تومان

توضیحات

اینورتر 12به 220 ولت فندکی خودرو ولتاژ 12 ولت DC را به ولتاژ 220 ولت AC تبدیل می کند. کوچکی و سبکی این محصول این امکان را به شما می دهد که به راحتی از آن استفاده نمایید و آن را در داخل داشبورد خودروی خود جای دهید. توان خروجی این محصول برابر با 150 وات است که می تواند انواع تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی از قبیل شارژرهای تلفن همراه ، لپ تاپ ، دوربین های دیجیتال، و دستگاه هایی از قبیل تلویزیون ، رادیو ، دستگاه های پخش و سایر تجهیزات دیجیتال و الکترونیکی که توان مصرفی آن از 75 وات کمتر است را راه بیاندازد. این محصول دارای یک تراشه هوشمند است که دستگاه را در برابر اتصال کوتاه محافظ می نماید. روی این محصول یک چراغ نشانگرLED قرار داده شده است که به شما نشان می دهد که دستگاه روشن است یا خیر. برای استفاده این محصول کافی است آن را داخل فندکی ماشین قرار داده و دو شاخه وسیله مورد نظر را در محل مورد نظر وارد کنید. همچنین یک پورت USB با ولتاژ 5 ولت و جریان 0.5 آمپر جهت شارژ تلفن همراه تعبیه شده است.

مبدل برق خودرو فندکی مدل 12به 220 ولت
مبدل برق خودرو فندکی مدل 12به 220 ولت : توجه به زیبایی و خاص بودن در هر زمینه ای طرفدارهای خودش را دارد. همه ما تلاش می کنیم تا با انتخاب لباس های مناسب و شیک ظاهری آراسته و چشم نواز داشته باشیم. خوش لباس بودن فقط مختص افراد نمی شود! ما در انتخاب وسایل شخصی و روزمره خود هم باید مطابق با سلیقه و حس زیباشناسی خود کالایی را انتخاب کنیم که با دیدن آن خاص تر و شیک تر به چشم آییم.

تبدیل کننده برق 12 یا 24 ولت فندکی ماشین به خروجی پریز برق 220 ولت شهری به همراه یک پورت خروجی برق USB ، مثلا در صورتیکه میخواهید هنگام مسافرت گوشی موبایل خود را توسط برق موجود در پورت فندکی خودرو شارژ کنید با این وسیله براحتی میتوانید این کار را انجام دهید.

این وسیله برق 12 ولت ماشین را از یک طرف دریافت کرده و توسط سیستم و سیم کشی اینورتر داخلی آنرا تبدیل به برق 220 ولت بر روی خروجی پریزی و همچنین تبدیل به برق 5 ولت بر روی خروجی پورت USB میکند.

مبدل برق خودرو فندکی
هیچ چیز بدتر از این نیست که در مسیر مسافرت و در خودرو موبایل تبلت لپ تاپ دوربین جی پی اس و یا ساعت هوشمندتان را نتوانید شارژ کنید …شاید این مسئله در یک مسیر طولانی خیلی آزار دهنده تر باشد درضمن در نظر بگیرید که برای پیک نیک به خارج شهر رفته اید و محیط طبیعت دسترسی شما را به برق محدود میکند

 

نقد و بررسی مشتریان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مبدل برق (اینورتر) 12ولت به 220 ولت توبیز مدل 150w”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.