ساعت رومیزی هوشمند Divoom مدل Times Gate

ساعت دیجیتال سایبرپانک Divoom Times Gate را معرفی می کنیم – تلفیقی مسحورکننده از فناوری پیشرفته و زیبایی شناسی سایبرپانک، که با دقت طراحی شده است تا تنظیمات اتاق بازی شما را به یک پناهگاه همه جانبه و آینده نگر تبدیل کند. اگر سایبرپانک را بازی کرده باشید باید این ساعت برای شما آشنا باشد.المان و گرافیک های داخل ساعت بی شباهت به این بازی نیست.در ادامه در داتیس مارکت به این ساعت زیبا میپردازیم.

برخی امکانات:

  • کنترلر هوشمند برنامه
  • صفحه نمایش های LED
  • داشبورد شخصی‌شده
  • Pixel Art
  • پشتیبانی از نرم افزار های جهانی فارکس و رمز ارز
  • اتصال WiFi
  • دکور فوق العاده برای اتاق بازی و دکوراسیون اداری
  • نوتیفیکیشن شبکه های مجازی
  • و در نهایت ساعت

حالا به نظر شما این کالا فقط یک ساعت است؟

 

(1 بررسی مشتری)
شناسه محصول: 44324

ناموجود

گارانتی

گارانتی 7 روزه سلامت و اصالت + 18 ماه خدمات پس از فروش

6,500,000 تومان

ناموجود

توضیحات

ساعت دیجیتال تایمز گیت سایبرپانک از حوزه فناوری آینده الهام می‌گیرد و از یک ساعت دیجیتالی صرف فراتر می‌رود. این یک لوزی با نمک و باشکوه است که به اوج قله خلاقیت رسیده! با نور، سایه و بیان خلاقانه در هم تنیده شده است. دارای پنج نمایشگر LED تمام رنگی، با هنر خیره کننده 128×128 پیکسل و تصاویر متحرک GIF پر جنب و جوش، جذابیت بصری منحصر به فردی را به اتاق بازی، دفتر شما می آورد.

  • کنترل برنامه هوشمند

به شما امکان می دهد آزادانه الگوهای صفحه و شماره گیری داده را از طریق برنامه ما ایجاد کنید. این فقط یک دکوراسیون دسکتاپ فریبنده نیست، بلکه دستیار هوشمند زندگی شما است. شماره‌گیری‌های عملی شامل ساعت جهانی، آب‌وهوای لحظه ای، تقویم‌های ویژه تعطیلات است که به شما در مدیریت زمان و وظایف کمک می‌کند. شماره‌گیری‌های داده هوشمند دارایی‌های مجازی شما، مانند نرخ‌های بورس اوراق بهادار، دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی، و داده‌های بازی‌های فردی را به شما ارائه می‌دهند.

  • Pixel Art Playground

تخیل خود را آزاد کنید و هنر پیکسل شخصی ایجاد کنید. با کتابخانه وسیعی از میلیون ها طرح هنری پیکسل که روزانه به روز می شوند، می توانید به راحتی نمایشگر خود را با گرافیک متحرک، متن و موارد دیگر سفارشی کنید، این بوم است که سبک و خلاقیت منحصر به فرد شما را منعکس می کند. تایمز گیت چیزی بیش از یک صفحه نمایش LED با کیفیت RGB است، بلکه نمادی از ادغام یکپارچه زندگی و فناوری است.

  • دکور راه‌اندازی اتاق گیم

به عنوان دکور اتاق بازی شما، با همگام‌سازی یکپارچه با دستگاه‌های شما از طریق گزینه‌های پیشرفته اتصال وای‌فای، ارائه الگوهای هوشمندانه و شماره‌گیری‌های شخصی‌شده، به دسکتاپ شما با استعداد هنری متمایز القا می‌کند که منعکس‌کننده سفر و اشتیاق شما به بازی است. . Time Gate همچنین نور محیطی دو لبه و ترکیب نور پس‌زمینه قابل تنظیم را با 12 افکت نوری مسحورکننده برای شما به ارمغان می‌آورد و فضای بازی شما را با فضایی پر جنب و جوش و رنگارنگ القا می‌کند.

  • هدیه صمیمی و عالی

چه برای خانواده، دوستان یا همکاران شما، بدون شک گیت تایمز یک انتخاب هدیه منحصر به فرد و فراموش نشدنی است. طراحی بدیع و تطبیق پذیری آن بدون شک دفتر یا اتاق گیرنده را به یک زینت متمایز تبدیل می کند و لذت هنری بی پایان و ارزش عملی را برای آنها به ارمغان می آورد. اجازه دهید این هدیه به عنوان گواهی برای قدردانی شما از خلاقیت و فعالیت‌های زیبایی‌شناختی آنها باشد، زیرا با هم آینده روشن‌تری خلق می‌کنید!

  • ساعت لیزری Nixie

Pixel Clock شاهکاری است که خلاقیت و فناوری را به طور یکپارچه با هم ترکیب می کند و از پنج صفحه نمایش LCD تمام رنگی IPS با کیفیت بالا تشکیل شده است.
هر صفحه نمایش توانایی نمایش تصاویر ثابت خیره کننده 128×128 پیکسل و GIF پویا، زمان انجماد در هر فریم را دارد.
ساعت Pixel چه در قفسه نمایش اتاق بازی قرار گیرد و چه به عنوان دکوراسیون اداری استفاده شود، به بخشی جدایی ناپذیر از هنر خانه شما تبدیل می شود و فضاها را با جذابیت منحصر به فرد و فضایی شیک القا می کند.

  • اطلاعات محصول تولیدی

نقد و بررسی مشتریان

4
1 بررسی
0
1
0
0
0

1 دیدگاه برای ساعت رومیزی هوشمند Divoom مدل Times Gate

پاک سازی فیلترها
  1. مرتضی

    ارزش خرید
    کیفیت ساخت
    سرعت ارسال

    فوقالعاده بوووووووود

    مثبت:

    صفحه نمایش با کیفیت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.