پاور بانک مگ سیف مولتی پورت پرودو

  • توان : 110 وات
  • ابعاد : ٰ 120*95*56 میلی متر
برند :

در انبار موجود نمی باشد

✅ گاراتنی 7 روزه سلامت و اصالت کالا

توضیحات

هاب شارژر 8 پورت و شارژر وایرلس پرودو توان 110 وات
امروزه ما در محل کار یا زندگی خود با وسایل الکترونیکی بسیار زیادی سروکار داریم. طبیعی است که استفاده از تمام این دستگاه‌ها به طور همزمان نیازمند در اختیار داشتن چندین وسیله برای شارژ آن‌ها است. شرکت پرودو با طراحی هاب شارژر 8 پورت پرودو  توان 110 وات خیال شما را از کمبود درگاه‌های شارژ راحت کرده است. با معرفی این محصول با ما همراه باشید.

ویژگی های ظاهری
هاب شارژر به صورت رومیزی طراحی شده است. ابعاد این هاب شارژر 120*95*56 میلی متر بوده و در نتیجه به سادگی می‌توانید آن را روی انواع میزهای پاتختی و یا میز کار خود قرار دهید. در یک سمت این شارژر پورت کابل برق آن و در سمت دیگر آن 8 پورت‌های شارژ قرار دارند .در بخش پشت این هاب شارژر می‌توانید کابل شارژ رادیویی دو پین را وصل کنید که سر دیگر آن پریز برق وصل می‌شود. همچنین از سه شاخه مدل uk پشتیبانی می کند.

مشخصات
هاب شارژر با حداکثر توان خروجی 110 وات و داشتن 8 پورت خروجی متشکل از 4 عدد USB و 4 پورت Type-c می‌تواند انتخاب خوبی برای میز کارتان باشد. به کمک این تعداد پورت می‌توانید همزمان چند وسیله مدنظر خود را شارژ کنید. همچنین یک پورت شارژ وایرلس با توان 15 وات نیز روی دستگاه تعبیه شده است. مجموعا این محصول دارای 9 پورت شارژ است.
هاب شارژر  از دو فناوری شارژ سریع QC3.0 و فناوری شارژ سریع PD پشتیبانی می کند.
روی هاب شارژر  یک صفحه نمایش تعبیه شده است که ولتاژ و توان لحظه ای را نمایش می دهد.

مشخصات درگاه‌های هاب شارژر
همانطور که گفته شد، هاب شارژر 8 پورت پرودو و شارژر وایرلس  دارای چندین پورت مختلف است که هر کدام دارای توان متفاوتی هستند. اطلاعات کامل این خروجی‌ها را به طور کامل در بخش عکس های گالری قابل مشاهده است.

ایمنی
هاب شارژر  دارای قابلیت حفاظت از تجهیزات هنگام شارژ در برابر ولتاژ و جریان است .این محصول صنعتی و با کیفیت ساخت بالا ارائه می شود.

 

نقد و بررسی مشتریان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پاور بانک مگ سیف مولتی پورت پرودو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.