پیراشکی پیچ پرودو electric portable dumpling maker

  • توان : 5 وات
  • پورت شارژ : تایپ C
  • توع باتری : قابل شارژ
  • منبع تغذیه : باتری داخلی
  • ظرفیت باتری : 2200 میلی آمپر ساعت

 

برند :

در انبار موجود نمی باشد

✅ گاراتنی 7 روزه سلامت و اصالت کالا

توضیحات

آشنایی با پیراشکی ساز قابل حمل پرودو مدل PD-LSDPLM
پیراشکی یکی از خوراکی های خوشمزه و عامه پسند است که برای تهیه آن به شکلی مناسب و برابر ابزار های مختلف وجود دارد که به صورت دستی کارایی دارند. پیراشکی ساز قابل حمل پرودو مدل PD-LSDPLM محصولی از کمپانی پرودو است و دارای کیفیت ساخت بالایی بوده و سرعت آن دارای 2 حالت قابل تنظیم می باشد که علاوه بر سرعت عمل در ضخامت خمیر پیراشکی نیز موثر می باشد. منبع تغذیه استفاده شده در این محصول باتری داخلی 2200 میلی آمپر ساعتی است که عملکرد مناسبی دارد.

عملکرد
پیراشکی ساز پرودو دارای یک موتور با توان 5 وات است که بدون گیر کردن و با دو سرعت قابل تنظیم می تواند برای پیچاندن پیراشکی مورد استفاده قرار گیرد. سرعت این دستگاه می تواند بر ضخامت خمیر در محصول نهایی موثر باشد.

باتری داخلی
منبع تغذیه در دستگاه هایی که دارای قابلیت حمل هستند از اهمیت ویژه ای برخوردارند. در پیراشکی ساز قابل حمل پرودو مدل PD-LSDPLM از باتری داخلی لیتیومی به عنوان منبع تغذیه استفاده می شود که از نظر کیفی در شرایط بسیار عالی قرار دارد. امنیت در این باتری در شرایط بسیار بالایی می باشد. ظرفیت باتری استفاده شده در این محصول 2200 میلی آمپر ساعت است که در حالت شارژ کامل می تواند برای ساخت حدود 1500 پیراشکی کافی باشد. این باتری برای شارژ باید از طریق پورت تایپ C و با ولتاژ 5 ولت . 1 آمپر از طریق پورت تایپ C و در مدت زمان تقریبی 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود.

طراحی
پیراشکی ساز محصولی با کیفیت ساخت بالا از جنس پلاستیک فشرده در ابعادی نه چندان بزرگ و بسیار ایده آل و وزن مناسب از جنس پلاستیک فشرده (ABS) و پلی کربنات (PC) به شکلی بسیار کاربردی طراحی و ساخته شده است. کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده در ساخت این محصول با کیفیت موجب شده تا مقاومت و دوام این دستگاه بالاتر رفته و عمر مفید آن بیش تر شود.

پایداری این دستگاه با توجه به استفاده دو عدد پایه در قسمت جلویی با پایه هایی از جنس سیلیکونی نرم موجب شده تا این دستگاه از نظر پایداری بدون مشکل در شرایط مختلف قرار داشته باشد. نوع طراحی این محصول به گونه ای است که پس از استفاده به سادگی و سرعت می توان آن را تمیز کرد.

ویژگی ها

  • سرعت : 2 سطح قابل تنظیم
  • مدت زمان شارژ : حدود 3 ساعت
  • کارایی باتری : ساخت 1500 پیراشکی با یک بار شارژ کامل

نقد و بررسی مشتریان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پیراشکی پیچ پرودو electric portable dumpling maker”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.