جارو برقی شیائومی مدل Deerma DX300

  • وزن : 1.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه : ABS
  • نوع جارو : دستی
  • توان : 600 وات
  • قدرت مکش : 15000 پاسکال

 

برند :

در انبار موجود نمی باشد

✅ گاراتنی 7 روزه سلامت و اصالت کالا

توضیحات

جاروبرقی مدل Dx300 از محصولات مشترک برند شیائومی و برند درما است که شرکتی با اصالتی آلمانی است و تمام محصولات آن در آلمان طراحی شده و تولید انبود آن به کمک شرکت شیائومی در چین انجام میشود. بعدجاروبرقی مدل Dx300 از محصولات مشترک برند شیائومی و برند درما است که شرکتی با اصالتی آلمانی است و تمام محصولات آن در آلمان طراحی شده و تولید انبود آن به کمک شرکت شیائومی در چین انجام میشود. بعد از مدلهای پرفروش و موفق dx700 و dx700s مدل جدیدی از این برند به نام DX300 به بازار عرضه شد. استفاده از این محصول همانند خیلی دیگر از جاروهای درما، به دلیل داشتن وزن کم و طراحی ارگونومیک بسیار آسان و لذت‌بخش می‌باشد. از سوی دیگر موتور قدرتمند جاروبرقی درما DX300 شیائومی می‌تواند 600 وات توان تولید کند که این توان به 15 کیلوپاسکال نیروی مکش تبدیل می‌شود. دسته این محصول به شما این اجازه را می‌دهد تا به راحتی هر فضایی را جارو کنید. همچنین سری این محصول دامنه چرخش 150 درجه‌ای دارد که در نوع خودش بی‌نظر است. مخزن این جارو 800 میلی لیتر بوده و به راحتی قابل تخلیه و شستشو می باشد. 3 پایه مختلف برای این جارو ارائه شده که به کمک آن هر نوع سطحی به راحتی نظافت میشد. زاویه خم دسته جارو به نوعی طراحی شده که دست شما در حین جارو زدن به هیچ عنوان خسته نشود و آسیب نبیند. این جارو دارای فیلتر هپا و پنبه ای است که از ورود ذرات ریز گرد و غبار به هوا جلوگیری میکند.
از مدلهای پرفروش و موفق dx700 و dx700s مدل جدیدی از این برند به نام DX300 به بازار عرضه شد. استفاده از این محصول همانند خیلی دیگر از جاروهای درما، به دلیل داشتن وزن کم و طراحی ارگونومیک بسیار آسان و لذت‌بخش می‌باشد. از سوی دیگر موتور قدرتمند جاروبرقی درما DX300 شیائومی می‌تواند 600 وات توان تولید کند که این توان به 15 کیلوپاسکال نیروی مکش تبدیل می‌شود. دسته این محصول به شما این اجازه را می‌دهد تا به راحتی هر فضایی را جارو کنید. همچنین سری این محصول دامنه چرخش 150 درجه‌ای دارد که در نوع خودش بی‌نظر است. مخزن این جارو 800 میلی لیتر بوده و به راحتی قابل تخلیه و شستشو می باشد. 3 پایه مختلف برای این جارو ارائه شده که به کمک آن هر نوع سطحی به راحتی نظافت میشد. زاویه خم دسته جارو به نوعی طراحی شده که دست شما در حین جارو زدن به هیچ عنوان خسته نشود و آسیب نبیند. این جارو دارای فیلتر هپا و پنبه ای است که از ورود ذرات ریز گرد و غبار به هوا جلوگیری میکند.

جارو برقی شیائومی مدل Deerma DX300 دارای طراحی بسیار زیباییه. این جارو برقی به شکلی طراحی شده که به سادگی می تونین اون رو به دیوار تکیه بدید. این دستگاه به دلیل ابعاد و وزن مناسبی که داره فضای کمی میگیره و در هنگام جارو کردن فشار کمتری به دستها و گردن میاره.

سری جارو دارای ارتفاع 38 میلیمتر و پهنای آن 230 میلیمتره. همچنین محل اتصال لوله به برس‌، طوری طراحی شده که امکان چرخش 150 درجه‌ای به طرفین داره.

یک مخزن زباله ی بزرگ 800 میلی لیتری به منظور جمع آوری گرد و غبار و آشغال‌ها برای این جارو در نظر گرفته شده که با استفاده از این مخزن می تونین چندین بار جارو کنین و نگران پر شدنش نباشین. در زمانِ پر شدنِ مخزن به سادگی می‌تونین اون از دستگاه جدا کنین، تخلیه کنین این مخزن قابل شستشوئه و به لطف طراحی شفاف، امکان مشاهده میزان پر بودن مخزن وجود داره. این مخزن دارای فیلتر 3 لایه است که باعث میشه تا آلودگی‌ها و گرد و غبار داخل مخزن در هوا پخش نشه و هوای خارج شده تمیز باشه و باعث آسم و آلرژی نشه.

ویژگی ها

 

  • میزان صدا : 80 دسی بل
  • حجم مخزن زباله : 800 میلی لیتر
  • فیلتراسیون : فیلتر 3 لایه (سایکلون، پنبه، هپا)

 

نقد و بررسی مشتریان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جارو برقی شیائومی مدل Deerma DX300”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.