ست مانیکور 18 کاره گرین لاین

  • نوع عملکرد : دستی
  • کاربرد : کاشت ناخن . قابل حمل . طراحی ناخن . صورت . شست دست . شست پا . ناخن های دست . ناخن های پا . آرایشی
  • اقلام همراه : سه عدد ناخن گیر . گوشت گیر . سوهان ناخن . چوب فشار شکل V . ارسکوپ . موچین ابرو . قیچی چند منظوره . سوزن سرسیاه با حلقه پاک کننده و گوشت گیر

 

شناسه محصول: نامعلوم برند :

✅ گاراتنی 7 روزه سلامت و اصالت کالا

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

توضیحات

رنگ

مشکی

ابزار مانیکور ناخن 18 عددی گرین مدل GNMTRVL18BK
زیبایی و مرتب بودن ناخن‌ها نه تنها نشان‌دهنده‌ی شخصیت شماست بلکه خود نیز از این آراستگی لذت می‌برید. استفاده از ابزارهایی نظیر ناخن‌گیر، سوهان، قیچی، موچین و … در این امر سهیم هستند و گرین تمام ابزارهای لازم را درون یک کیف زیبا جای داده و استفاده برای ناخن‌های دست و پا مناسب هستند. این کیف با کد GNMTRVL18BK به بازار ارائه شده و طراحی بسیار جمع‌وجوری دارد.

شاید برایتان اتفاق افتاده باشد ریشه‌ی ناخن‌تان از کناره‌های ناخن رشد کرده باشد و ضربه زدن به آن شما را آزرده خاطر کند؛ با یک ناخن‌گیر کوچک و یا قیچی می‌توان از این درد خلاص شد. GNMTRVL18BK با بسته‌بندی خیلی شیک و جمع و جور هم به عنوان یک هدیه‌ مناسب است و هم مورد نیاز اکثر افراد خواهد بود. با داشتن 18 ابزار اصلی کاربردی به شما در آراستگی و زیبایی ناخن‌های دست و پاهایتان کمک می‌کند. استفاده از این محصول برای افرادی که به زیبایی ناخن‌هایشان اهمیت می‌دهند، توصیه می‌شود.

این محصول شامل ناخن گیر تیغه ای تیز برای کوتاه کردن ناخن‌ها به طول دلخواه، فشار دهنده کوتیکول و صاف‌کننده برای عقب راندن آرام و از بین بردن کوتیکول اضافی و پوست مرده اطراف ناخن، پاک‌کننده ناخن V شکل برای از بین بردن کثیفی از زیر ناخن، موچین برای جابجایی دقیق است. همچنین جوش‌‌های سر سیاه و سفید پوست را به راحتی می‌توانید از بین ببرید و یک سوزن برای از بین بردن آکنه صورت هم دارد. کاتر مسافرتی مانیکور شیر سبز همچنین دارای ابزار کوچک مخصوص برای تمیز کردن گوش‌ها هم هست.

 

نقد و بررسی مشتریان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ست مانیکور 18 کاره گرین لاین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.