تبدیل OTG سه کاره گرین لاین مدل GN3IN1OTGGY

  • جنس بدنه : آلمینیوم و ABS
  • نوع رابط : تایپ سی . میکرو  . لایتنینگ
شناسه محصول: نامعلوم برند :

✅ گاراتنی 7 روزه سلامت و اصالت کالا

385,000 تومان

خاکستری

توضیحات

رنگ

خاکستری

تبدیل سه کاره OTG گرین مدل GN3IN1OTGGY برای اتصال به انواع دیواس‌ها به ویژه گوشی موبایل اپل یا گوشی آیفون وانتقال اطلاعات از گوشی‌های مختلف اپل مانند آیفون 14، آیفون 13، آیفون 12، آیفون 11، آیفون SE، آیفون X، آیفون 8 آیفون 7 و … به فلش‌مموری و انواع دیگر گوشیها و لپ‌تاپ ساخته شده است.

مبدل او تی جی سه کاره Green Lion 3 IN 1 OTG Adapter مدل GN3IN1OTGGY دارای سه کانکتور است؛ یک عدد درگاه Lightning برای انتقال اطلاعات انواع آیپد و گوشی آیفون به فلش‌مموری، یک عدد درگاه Type-C براری انتقال اطلاعات از گوشی‌های سامسونگ، شیائومی، هوآوی، موتورولا و … به فلش‌مموری و یک عدد درگاه Micro USB برای انتقال اطلاعات از گوشیهای قدیمی به فلش‌مموری طراحی شده‌است.

جنس بدنه مبدل او تی جی سه کاره Green Lion 3 IN 1 OTG Adapter مدل GN3IN1OTGGY از آلومینیوم و پلاستیک و اندازه آن ۸*۳۷*۳۸ میلیمتر است؛ که به‌راحتی می‌توانید آن را حمل و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

او تی جی سه کاره Green Lion 3 IN 1 OTG Adapter دارای 1 درگاه ورودی USB A است که می‌توانید به کمک آن دستگاه‌های USB مانند ماوس، کیبورد، فلش، دسته‌ی کنسول، پرینتر و … به گوشی موبایل خود وصل کنید.

 

نقد و بررسی مشتریان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تبدیل OTG سه کاره گرین لاین مدل GN3IN1OTGGY”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.