بازگشت به محصولات
کیت 4 کاره تمیز کننده گوش Original price was: 3,100,000 تومان.Current price is: 2,700,000 تومان.

زیرسیگاری تصفیه کننده هوا 2 در 1

  • توان : 3W
  • جنس : PP
  • وزن : 210 گرم
  • ابعاد : 13 x 13 x 8 سانتی متر.
شناسه محصول: نامعلوم

✅ گاراتنی 7 روزه سلامت و اصالت کالا

750,000 تومان

سفید

توضیحات

رنگ

سفید

زیرسیگاری تصفیه کننده هوا 2 در 1: این نه تنها یک زیرسیگاری است، بلکه یک تصفیه کننده هوا نیز می باشد، می تواند خاکستر را بدون ریختن آن نگه دارد، همچنین می تواند دود دست دوم را جذب کند و هوای تازه ای به شما بدهد. زیرسیگاری تصفیه کننده هوا همراه با 1 قرص رایحه درمانی ارائه می شود که فضا را معطر می کند.
مکش قدرتمند زیرسیگاری الکترونیکی دارای پمپاژ مستقیم سه بعدی برای مکش تمام دود است. با طراحی مکش سه بعدی 360 درجه، دود را به طور موثری دفع می کند.
تایمر خودکار زیرسیگاری بدون دود قبل از خاموش شدن خودکار به مدت 5 دقیقه و 20 ثانیه کار می کند، نگران هدر رفتن برق یا فراموش کردن خاموش کردن آن نباشید. می تواند در مصرف برق صرفه جویی کند و از سوختگی ناشی از کارکرد طولانی مدت جلوگیری کند. و فقط به 2 باتری AA برای کار کردن نیاز دارد (باتری ها در بسته بندی موجود نیستند).
طراحی خاص زیرسیگاری با 7 شیار کوچک برای ثابت کردن قنداق طراحی شده است. 4 نگهدارنده سیلیکونی محکم می مانند و روی میز شما خراش نمی دهند. مناسب برای خانه، اداره، مهمانی، بار، رستوران، هتل و غیره
مواد ممتاز آستر زیرسیگاری از مواد نسوز بسیار قوی ساخته شده است، محافظ خوبی برای زیرسیگاری است و باعث پایداری آن می شود. طراحی داخلی قابل جابجایی: قسمت بالای زیرسیگاری را می توان جدا کرد، بنابراین تمیز کردن آن آسان تر است. توصیه می شود زیرسیگاری را دو بار در ماه تمیز کنید.

زیرسیگاری ABS مقاوم در برابر شعله بالا، صاف، از برش دستی خودداری کنید. این یک زیرسیگاری ایده آل برای خوشبو کننده هوا و خانه است.

زیرسیگاری آروماتراپی شخصی سازی شده نیازی به شارژ ندارد و باتری آن برای مدت طولانی دوام می آورد. فقط 2 باتری قلمی نیاز دارد تا حدود 40 بار کار کند و در صورت خالی شدن باتری قابل تعویض است.

زیرسیگاری الکترونیکی بدون دود حمل و نگهداری آسان، تمیز و بهداشتی است. به لطف طراحی قابل جابجایی، تمیز کردن و پاک کردن آن راحت تر است.

عملکرد یک دکمه، راحت زیرسیگاری دارای عملکرد خاموش شدن خودکار 5 دقیقه و 20 ثانیه است، اگر برخی از افراد فراموش کنند آن را خاموش کنند، در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

زیرسیگاری الکترونیکی هوشمند دارای دریچه های هوا در قسمت پایینی است. با اگزوز حلقه ای 360 درجه می توانید شما را از هوای معطر لذت ببرد.

قرص رایحه درمانی را می توان داخل زیرسیگاری قرار داد. هم زیرسیگاری و هم پخش کننده رایحه درمانی است. هوای تمیز را در خانه حفظ کنید و از سلامت خانواده و دوستان محافظت کنید.

زیرسیگاری تصفیه کننده هوا بهترین هدیه برای پدر، دوست پسر، عمو، اقوام و دوستان است.

نقد و بررسی مشتریان

0 دیدگاه
0
0
0
0
0

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “زیرسیگاری تصفیه کننده هوا 2 در 1”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 2 3 4 5
1 2 3 4 5
1 2 3 4 5

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.